Ing. Jitka Janurová

Bakalářská práce

Zavedení nového výrobku na trh

Implementing of the New Product to the Market
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovými postupy uplatňovanými při zavádění nového výrobku na trh. Jedná se přitom o zavádění nové specifické řady výrobků firmy Hügli, s.r.o., a to Hügli Green, určených především specifickému okruhu zákazníků – školním a závodním jídelnám a dalším specializovaným subjektům veřejného stravování. Cílem bakalářské práce je zhodnotit postup a jednotlivé kroky …více
Abstract:
The submitted Bachelor Thesis deals with the marketing practices implemented for the introduction of a new product. This is the introduction of new specific product line Hügli Company, s. r. o., specifically Hügli Green, particularly for a specific range of customers – school canteens and other specialized entities of public catering. The aim of this work is to evaluate the process and the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace