Ing. Jitka Janurová

Bachelor's thesis

Zavedení nového výrobku na trh

Implementing of the New Product to the Market
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovými postupy uplatňovanými při zavádění nového výrobku na trh. Jedná se přitom o zavádění nové specifické řady výrobků firmy Hügli, s.r.o., a to Hügli Green, určených především specifickému okruhu zákazníků – školním a závodním jídelnám a dalším specializovaným subjektům veřejného stravování. Cílem bakalářské práce je zhodnotit postup a jednotlivé kroky …more
Abstract:
The submitted Bachelor Thesis deals with the marketing practices implemented for the introduction of a new product. This is the introduction of new specific product line Hügli Company, s. r. o., specifically Hügli Green, particularly for a specific range of customers – school canteens and other specialized entities of public catering. The aim of this work is to evaluate the process and the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Martina Sedláková
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication