Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Bc. Dominika Ješová
Bc. Dominika Ješová
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Analysis of the competitive environment of the enterprise as a basis for designing business strategies
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je analyzovat konkurenci firmy Anglická krása s.r.o.. Největšími konkurenty firmy Anglická krása je firma Just for you, Skinso a firma BioAroma. Pozici na trhu firmy Anglická krása zjistíme pomocí SWOT analýzy, Portfolio analýzy, Porterova modelu pěti sil a pomocí analýzy konkurentů. Na základě těchto analýz zjistíme, v jakém je firma postavení a zvolíme pro ni vhodnou …víceAbstract:
The subject of my bachelor's thesis is to analyse competition of the company Anglická krása s.r.o. The largest competitors are companies Just for you, Skinso and BioAroma. The market position of Anglicka Krasa sro has been determined using SWOT analysis, Portfolio analysis, Porter's five forces analysis and competitors‘ analysis. Based on the results of the analysis we will establish the company’s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/c4ad2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŠOVÁ, Dominika. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qqysoh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý