Jak zvládnout propouštění zaměstnanců z hlediska vztahů s médii a veřejností (public relations) – Bc. Petr Václavík
Bc. Petr Václavík
Bachelor's thesis
Jak zvládnout propouštění zaměstnanců z hlediska vztahů s médii a veřejností (public relations)
How to deal the leaking of employees from the viewpoint of relationships with media and public (public relations)
Anotácia:
Tato práce se zabývá činností propouštění zaměstnanců a jejich následné zpracování informací do médií. Dále se zabývá různými pohledy na dřívější vztahy mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, jak je na tento vztah pohlíženo v dnešní době, jaké nástroje jsou používány a proč je důležité informovat veřejnost. Za pomoci dotazníku chci zjistit potřebné informace. Jako co zaměstnancům chybí, proč je důležité …viacAbstract:
This work follows up the action of firing (leaking) an employee and how should the employers communicate with the media. Additionally it also deals with the different angeles of a viewpoint on the whole proces from the whole beginning (history point). It looks at the relationship from past perspective up to the possible future possibilities and why it is so imporatant to inform the public. By using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ks21b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. František Jochman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Ethics of hotel chain with a focus on internal relations (employee - employer).
Anna-Marija Korpljakova -
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
Hana Baráková -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková