Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory – Bc. Dita Kamírová
Bc. Dita Kamírová
Master's thesis
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Specifics of Marketing Communication Psychology for Seniors
Abstract:
Tématem této práce jsou specifika psychologie v marketingové komunikaci. V teoretické části práce se zabývám psychologií, popisuji základní pojmy v psychologii a následně aplikaci psychologie v marketingové komunikaci. Následně se zabývám demografickou strukturou a legislativou v oblasti marketingové komunikace. V Aplikační části se zabývám konkrétním reklamním sdělením a to z pohledu toho, jak mu …moreAbstract:
The theme of my work are the specifics of the psychology of marketing communications for seniors. The theoretical part deals with psychology, describes the basic concepts in psychology and then the application of psychology in marketing communications. Then deal with the demographic structure and legislation. In the aplication part is dedicated to the advertising message from the perspective of how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ydcdr/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika jazykového projevu osob s degenerativním mozkovým postižením
Karolína FOJTÍKOVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy
Anna Dřízalová -
Psychologie reklamy
Alice Jamečná -
Active aging and volunteer work: Older volunteer workers’ interpretations of aging
Mirja Ylimaula