Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci – Hynek Král
Hynek Král
Bakalářská práce
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Visual Communication of a Non-commercial Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálně komunikačního konceptu pro centrum Člověka v tísni, Centrum Langhans. Práce obsahuje vysvětlení pojmů jako jsou firemní identita, logo, typografie, piktogram, navigační systém, barevnost nebo SWOT analýza. Práce mimo jiné popisuje vznik a činnosti neziskové organizace Člověk v tísni. Přibližuje historii budovy paláce Langhans, v níž se Centrum Langhans …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a visual communication concept for the People in Need Center, the Langhans Center. The thesis contains an explanation of concepts such as corporate identity, logo, typography, pictogram, wayfinding system, color or SWOT analysis. Besides, it describes the establishment and activities of the non-profit organization People in Need. The work describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Joachim Rindler, doc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva