Marketingová strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu – Martin Stránský
Martin Stránský
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
Marketing Study Of a Selected Company In the Field Of Tourism
Anotace:
Předmětem této práce na téma marketingová studie penzionu Javorský mlýn je charakteristika podniku, analýza jeho současného marketingového mixu, vypracování SWOT analýzy, návrhu na změnu marketingového mixu a doporučení do budoucnosti. První část práce je věnována teorii, začíná obecně cestovním ruchem, definicí marketingu, dále je v práci zmíněna marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza …víceAbstract:
The subject of this work on the topic of "Marketing study of Javorský mlýn guesthouse" is the company's characteristics, analysis of its current marketing mix, elaboration of SWOT analysis, proposal for change and improvement of the marketing mix and recommendations for the future. The first part is theoretical, starting with general informations about tourism, definition of marketing, marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stránský, Martin. Marketingová strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím
Veronika Vomočilová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Marketingový mix zvoleného podniku
Kristýna Nulíčková -
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Anna Michalová -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - folklor a tradice
Hana Laštůvková
Název
Vložil
Vloženo
Práva