Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů – Bc. Markéta Baráková
Bc. Markéta Baráková
Diplomová práce
Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů
Presidential Campaigns in France – the analysis of political communication development and winning canidates agenda setting
Anotace:
Hlavním cílem naší práce bude analyzovat francouzské prezidentské kampaně s tím, že se pokusíme upozornit na momenty, které mohly sehrát zásadní roli při zavádění nástrojů politické komunikace a politického marketingu do prezidentských volebních kampaní. Dále se pokusíme identifikovat konkrétní nástroje politické komunikace a marketingu a s ohledem na ně, se pokusíme nalézt odpověď na to, jak byly …víceAbstract:
The main goal of the presented dissertation is to analyze the French presidential campaigns. We will try to refer to moments which could enact in implementing of the marketing and communication tools to presidential election campaigns. We will also try to notify the concrete tools used in political marketing and political communication and try to explain how they were incorporated and used by presidential …víceKlíčová slova
Politický marketing politická komunikace Francie prezidentské volby politické strany Valéry Giscard d´Estaing Francois Mitterand marketingové nástroje prezidentské volby 1974 a 1981. Political marketing political communication France presidential elections political parties marketing tools presidential elections in 1974 and 1981.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jir1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARÁKOVÁ, Markéta. \textit{Prezidentské kampaně ve Francii – analýza vývoje politické komunikace a nastolování agendy vítězných kandidátů}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qrl3xt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
American Foreign Policy and Relationship to Israel in the Light of Israeli Nuclear Weapons Program: 1961-1974
Markéta Šonková -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Sociální sítě a jejich využívání politickými stranami jako nástroje politické komunikace
Jan Hlava -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
Hugo Trkal