Eva HEGEROVÁ

Bachelor's thesis

Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu

Increasing of competitivenes of Tesco hypermarket Kroměříž by using marketing mix tools
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT …viac
Abstract:
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools. The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11758

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEGEROVÁ, Eva. Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics