Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl – Aneta Petrová
Aneta Petrová
Diplomová práce
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Development of advertising regulation focused on tobacco industry
Anotace:
Práce se zabývá vývojem regulačních opatření v oblasti tabákové reklamy v České republice. Cílem práce je zhodnotit vliv přijatých regulačních opatření tabákové reklamy na spotřebu tabákových výrobků a počet kuřáků v České republice. V první kapitole jsou charakterizovány marketingové a komerční komunikace, dále pak reklama a její druhy. Druhá kapitola se soustředí na tabákový průmysl a na situaci …víceAbstract:
The thesis deals with the development of the most important regulatory measures in the field of tobacco advertising in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate the impact of regulatory measures which were adopted for tobacco advertisement. The first chapter is concentrated on the marketing and commercial communication, then advertisement and its types. In the second chapter there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2020
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Regulace a autoregulace reklamy
Kateřina Horná -
Regulace reklamy
Jan Mandzák -
Regulace reklamy a rozhlasové a televizní poplatky
Klára Švandová -
Regulace reklamy v komunitárním právu
Alžběta Novotná -
Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii
Jana Horáčková -
Právní regulace on-line reklamy
Martin Haleš