Bc. Petr Konvalinka

Diplomová práce

Má člověče nezlob se výherní strategii?

Does Ludo have a winning strategy?
Anotace:
Cílem práce je navrhnout C/C++ framework pro řešení diskrétních her se dvěma a půl hráči (např. Člověče, nezlob se). Práce obnáší jak studium algoritmu pro řešení daného typu hry, tak i návrh rozhraní SW platformy, ve kterém obecném případě půjdou takovéto hry řešit. Součástí práce je implementace prototypového řešení a experimentální studie na zmíněné deskové hře.
Abstract:
The aim is to design a C / C ++ framework for solving discrete games with two and a half players (eg. Ludo). Work involves both learning algorithm for solving a given type games, as well as proposal interface software platform, in which the general case will can to solve this type of game. Part of this work is the implementation of prototype solutions and experimental studies on the the said board …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. RNDr. Jiří Barnat, Ph.D.
  • Oponent: prof. RNDr. Ivana Černá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika