Ing. Nikola Hodková

Diplomová práce

Marketinkový plán uvedení nového léku na Parkinsonovu chorobu na trh

The Marketing Plan of a New Antiparkinsonic Drug Launch
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá marketinkovým plánem. V teoretické části práce jsou v jednotlivých kapitolách nejprve rozebrány cíle a úlohy marketinkového plánu a následně ty části, které tvoří jeho elementární součásti: situační analýza (tedy rozbor toho, kde stojíme – analýza trhu, analýza prostředí, hledání konkurenčních výhod pomocí auditu produktu a společnosti, analýza SWOT), stanovení finančních …více
Abstract:
This thesis is on the subject of a marketing plan. The theoretical part is divided into several chapters that deal at first with objectives and roles of a marketing plan and subsequently with its basic elements: situation analysis (i.e. analysis of our current situation – market analysis, environmental analysis, search for competitive advantage through product and company audit, SWOT analysis), setting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: PharmDr. Radim Petráš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní