Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza – Bc. Lucie Barnetová
Bc. Lucie Barnetová
Diplomová práce
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
A semiotic analysis of SPOZ's and ČSSD's TV ads in the 2013 general elections
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje televizním spotům politických stran ČSSD a SPOZ před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Spoty jsou analyzovány pomocí sémiotické analýzy vycházející z teorie sémiotiky, jejíž základní prvky jsou představeny v teoretické části. Analýza, čerpající zejména z teoretických základů práce Hartleyho a Fiskeho, zachycuje významy na třech stupních označování. V práci jsou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the television spots of political parties CSSD and SPOZ before the election to the Chamber of Deputies in 2013. The spots are analyzed using semiotic analysis based on the semiotic theory whose basic elements are introduced in the theoretical part. The analysis, drawing especially from the theoretical basis of Hartley and Fiske’s work, takes up the meanings in three orders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qjuu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
From Manifesto to Mandate: The Effect of Euromanifestos on the Election of Young MEPs
Despoina Panteli -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Komparace českých voleb do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 se zaměřením na stranický euroskepticismus
Kateřina Horsáková