Komunikační paradigma internetu a jeho důsledky pro pedagogickou komunikaci – Bc. Lucie ŠEFRÁNYOVÁ
Bc. Lucie ŠEFRÁNYOVÁ
Master's thesis
Komunikační paradigma internetu a jeho důsledky pro pedagogickou komunikaci
Internet communication paradigma and its implications for pedagogical communication
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá fenoménem internetu především ve smyslu jeho komunikačního paradigmatu. Snaží se popsat a objasnit komunikační funkci internetu, rozlišit a popsat základní principy komunikace na internetu, definovat pojem virtualita a nakonec najít vztah mezi interpersonální a mediovanou komunikací. Větší kapitola se bude věnovat i komunikaci pedagogické a závěr práce vyvodí důsledky internetové …viacAbstract:
Diploma thesis mainly deals with the phenomenon of the Internet in mening of its communication paradigm. It tries to describe and explain the function of Internet communication, to differentiate and describe the basic principles of communication on the Internet, defining the concept of virtuality and finally find a relationship between interpersonal and mediated communication. The larger section will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
15943
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Dr. Ing. Alois Křišťan, Th.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEFRÁNYOVÁ, Lucie. \textit{Komunikační paradigma internetu a jeho důsledky pro pedagogickou komunikaci}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Theology. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qs5m07/.
Jak správně citovat práci
ŠEFRÁNYOVÁ, Lucie. Komunikační paradigma internetu a jeho důsledky pro pedagogickou komunikaci. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of TheologyMaster programme / odbor:
Educational Guidance / Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva