Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej – Bc. Leontýna Záhorová
Bc. Leontýna Záhorová
Bachelor's thesis
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Creating a product brand, from its development, through production to its sale
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku značky, produktu, jeho vývoj i cenotvorbu samotného produktu. Bakalářská práce dále rozebírá marketingový mix, komunikační mix a marketingové analýzy SWOT, PESTLE a STEEP. Praktická část za pomoci SWOT analýzy a Marketingového mixu popisuje současný stav značky ZaHáčkování, která je autorskou tvorbou autorky bakalářské práce …moreAbstract:
The submitted bachelor thesis focuses on the issue of the brand, the product, its development and the pricing of the product itself in the theoretical part. The bachelor thesis further analyzes the marketing, communication mix and SWOT, PESTLE and STEEP marketing analyses. The practical part, describes the current state of the ZaHáčkování brand with the help of SWOT analysis and the Marketing mix. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ghyol/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: Ing. Radek Turčáni
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová