Bc. Leontýna Záhorová

Bachelor's thesis

Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej

Creating a product brand, from its development, through production to its sale
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku značky, produktu, jeho vývoj i cenotvorbu samotného produktu. Bakalářská práce dále rozebírá marketingový mix, komunikační mix a marketingové analýzy SWOT, PESTLE a STEEP. Praktická část za pomoci SWOT analýzy a Marketingového mixu popisuje současný stav značky ZaHáčkování, která je autorskou tvorbou autorky bakalářské práce …more
Abstract:
The submitted bachelor thesis focuses on the issue of the brand, the product, its development and the pricing of the product itself in the theoretical part. The bachelor thesis further analyzes the marketing, communication mix and SWOT, PESTLE and STEEP marketing analyses. The practical part, describes the current state of the ZaHáčkování brand with the help of SWOT analysis and the Marketing mix. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Radek Turčáni

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní