Bc. Leontýna Záhorová

Bakalářská práce

Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej

Creating a product brand, from its development, through production to its sale
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku značky, produktu, jeho vývoj i cenotvorbu samotného produktu. Bakalářská práce dále rozebírá marketingový mix, komunikační mix a marketingové analýzy SWOT, PESTLE a STEEP. Praktická část za pomoci SWOT analýzy a Marketingového mixu popisuje současný stav značky ZaHáčkování, která je autorskou tvorbou autorky bakalářské práce …více
Abstract:
The submitted bachelor thesis focuses on the issue of the brand, the product, its development and the pricing of the product itself in the theoretical part. The bachelor thesis further analyzes the marketing, communication mix and SWOT, PESTLE and STEEP marketing analyses. The practical part, describes the current state of the ZaHáčkování brand with the help of SWOT analysis and the Marketing mix. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Radek Turčáni

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní