Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej – Bc. Leontýna Záhorová
Bc. Leontýna Záhorová
Bakalářská práce
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Creating a product brand, from its development, through production to its sale
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku značky, produktu, jeho vývoj i cenotvorbu samotného produktu. Bakalářská práce dále rozebírá marketingový mix, komunikační mix a marketingové analýzy SWOT, PESTLE a STEEP. Praktická část za pomoci SWOT analýzy a Marketingového mixu popisuje současný stav značky ZaHáčkování, která je autorskou tvorbou autorky bakalářské práce …víceAbstract:
The submitted bachelor thesis focuses on the issue of the brand, the product, its development and the pricing of the product itself in the theoretical part. The bachelor thesis further analyzes the marketing, communication mix and SWOT, PESTLE and STEEP marketing analyses. The practical part, describes the current state of the ZaHáčkování brand with the help of SWOT analysis and the Marketing mix. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ghyol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová