Mgr. Kateřina Mynářová
Master's thesis
Úspěch a neúspěch z pohledů lektorů
Success and Failure in a Profession Lecturer
Abstract:
Magisterská diplomová práce se věnuje pohledu lektorů na úspěch a neúspěch. Tato práce je rozdělena na dvě části — část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se dále dělí na tři hlavní kapitoly. První kapitola se zabývá vzděláváním dospělých a jeho zasazením do širšího kontextu. Dále vymezuje související pojmy a také specifika vzdělávání dospělých. Druhá kapitola je věnována vzdělavatelům …moreAbstract:
Thesis deals with lecturer to view success and failure. Thesis is divided into two parts – a theoretical part and an empirical part. The theoretical part contains three main chapters. The first chapter deals with adult education and its context. There are terms defined and specifics of adult education as well. The second chapter is devoted to adult educational institutions and a lecturer profession …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g9ejr/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Proces socializace se zaměřením na přechod ze školního prostředí do pracovního procesu
Jana Šťastná -
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová -
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra
Margaryta Malakhovska -
Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra
Natalya Pomochshikova -
Kompetence sociálního pracovníka v kontextu historie i současnosti sociální práce v sociálních službách
Kateřina Tajanovská -
Kompetence pro život u žáků se zrakovým postižením
Michal Matějíček -
Znalosti, dovednosti, osobní vlastnosti a kompetence nutné pro výkon účetní profese
Kateřina Drábková