Komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – Mgr. Veronika Hetmánková
Mgr. Veronika Hetmánková
Bakalářská práce
Komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Children with Autism Spectrum Disorders and their Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou autismu a komunikace u dětí s poruchami autistického spektra. Práce je zpracována do třech částí z nichž dvě části jsou teoreticky zaměřené. Třetí část je orientována prakticky a obsahuje výzkumné šetření. V teoretické části je popsána problematika autismu a komunikace. Z tématu autismu jsou zde zmíněny projevy chování, triáda postižení, pojetí autismu a také …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the questions of autism and communication with children suffering from autistic spectrum disorders. The thesis is divided into three parts out of which two parts focus on theory. The third part is practically aimed and includes a research. Theoretical part of the thesis describes problems of autism and communication. From the topic of autism there are mentioned behavioral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a6w0x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Autismus, komunikace a média
Radoslava Hyánková