Kvalitativní analýza přihrávky ve volejbalu v různých věkových kategoriích – Petra NETRVALOVÁ
Petra NETRVALOVÁ
Bachelor's thesis
Kvalitativní analýza přihrávky ve volejbalu v různých věkových kategoriích
Qualitative analysis of volleyball pass in different age categories.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku přihrávky dívek ve volejbalu v různých věkových kategoriích. Cílem práce je na základě výsledků kvalitativní analýzy přihrávky určit nejobtížnější klíčová místa. Cílem je také vytvořit srovnání jednotlivých věkových kategorií. Kvalitativní analýza bude prováděna ze základního souboru hráček volejbalu pomocí videozáznamu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the issue of passing in volleyball girls in different age categories. The aim of this work is based on the results of qualitative analysis to identify the most difficult pass key places. It also aims to create a comparison of different ages. Qualitative analysis will be conducted from the population of musicians playing volleyball with video recording.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Zverejniť od: 12. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ilona Kolovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NETRVALOVÁ, Petra. Kvalitativní analýza přihrávky ve volejbalu v různých věkových kategoriích. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Práce na příbuzné téma
-
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Daniela HAVRÁNKOVÁ -
Kritická místa v kurikulu Občanského a společenskovědního základu na gymnáziích
Andreas ZACHARIADIS -
Kritická místa ve vzdělávacím oboru Občanský a Společenskovědní základ z pohledu studentů
Martin VYMAZAL -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu
Pavla MAREŠOVÁ -
Kvalitativní analýza základních pohybových dovedností pomocí metodiky Haywoodové na prvním stupni základní školy v Českých Velenicích
Sabina ŠVECOVÁ -
Motorická výkonnost a somatické znaky žen (věková kategorie 25,00 - 34,99 r.)
Karolína KALIŠOVÁ -
Porovnání úrovně pohybových předpokladů herního výkonu v házené u věkové kategorie mladší žákyně
Lucie HLAVÁČKOVÁ