Vývoj ekonomické náročnosti komerční reklamy od roku 1989 do roku 2010 – Ing. Petr Danihel
Ing. Petr Danihel
Bakalářská práce
Vývoj ekonomické náročnosti komerční reklamy od roku 1989 do roku 2010
The Development of Commercial Advertising from 1989 to 2010: Economic Aspects
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat a analyzovat vzrůstající ekonomickou náročnost na komerční reklamu ve všech médiích za posledních 20 let. Obsahem teoretické části je přiblížení klíčových pojmů v oblasti reklamy, její vývoj, popis, číselné vyjádření a rozložení do jednotlivých druhů médií včetně zdůvodnění zjištěné ekonomické náročnosti. Aplikační část se zabývá virtuální kampaní uvedení …víceAbstract:
The main target of this Bachelor thesis is describe and analyze economic demands on commercial advertising in all medium during last 20 years. Theoretical part’s content is closing of key concepts in advertising, its development, description, numerical expression and segmentation to all kind of medium including of justification of economic demands. Application part is describing virtual campaign of …víceKlíčová slova
Reklama komunikace propagace marketing marketingový mix média zpráva tisk televize rozhlas internet venkovní reklama reklamní kampaň mediální agentura cílová skupina rozpočet Advertising communication propagation marketing mix medium message press television radio outdoor advertising advertising campaign medial agency target group budget.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vm41n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
Venkovní reklama a umění
Jana VARNEROVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků