Pedagogika zážitku ve školní družině – Bc. Alžběta HAVRANOVÁ
Bc. Alžběta HAVRANOVÁ
Diplomová práce
Pedagogika zážitku ve školní družině
Experiential education in afterschool childcare
Anotace:
Diplomová práce zabývající se pedagogikou zážitku ve školní družině popisuje problematiku zážitkové pedagogiky ve školních družinách Olomouckého kraje. Teoretická část se skládá z kapitoly o zážitkové pedagogice a jejich prvcích jako je flow, dramaturgie, Kolbův cyklus, Dále práce obsahuje kapitoly o školní družině, mladším školním věku, teorii hry a tvorbě celoročního programu školní družiny. Empirickou …víceAbstract:
The diploma thesis dealing with the pedagogy of experience in afterschool childcare describes the issue of experiential pedagogy in school groups in the Olomouc region. The theoretical part consists of a chapter on experiential pedagogy and their elements such as flow, dramaturgy, Kolb cycle, Furthermore, the work contains chapters on the afterschool childcare, younger school age, game theory and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVRANOVÁ, Alžběta. Pedagogika zážitku ve školní družině. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Řízení volnočasových aktivit / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj kompetencí učitele estetické výchovy prostřednictvím zážitkové pedagogiky
Alžběta Zezulová -
Vliv kurzu zážitkové pedagogiky na rozvoj osobnosti účastníků a jejich profesní přípravu
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Osobnostní rozvoj na kurzech zážitkové pedagogiky
Martin Krpec -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Rozvoj osobnosti dítěte prostřednictvím zážitkové pedagogiky
Michaela RAŠKOVÁ -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Rozvoj podnikavosti u studentů středních škol
Jakub Křižka -
Celoroční plán aktivit pro společenství dětí při farnosti
Anna ŠPELDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva