Marketingový mix v sektoru služeb – Martin Koudelka
Martin Koudelka
Bakalářská práce
Marketingový mix v sektoru služeb
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo identifikovat a zanalyzovat marketingový mix společností působící v sektoru služeb se specializací na ruční mytí a detailing vozidel. Na základě provedených analýz marketingového mixu lze navrhnout opatření v rámci marketingového mixu s cílem eliminovat sezónnost u poskytovaných služeb. Na základě obsahové analýzy marketingového mixu zkoumaných společností a dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to identify and analyze the marketing mix of companies operating in the service sector specializing in hand washing and vehicle detailing. Based on the analyzes of the marketing mix, measures can be proposed within the marketing mix with the aim of eliminating seasonality in the services provided. Based on the content analysis of the marketing mix of the surveyed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y36zt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová