Martin Koudelka

Bakalářská práce

Marketingový mix v sektoru služeb

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo identifikovat a zanalyzovat marketingový mix společností působící v sektoru služeb se specializací na ruční mytí a detailing vozidel. Na základě provedených analýz marketingového mixu lze navrhnout opatření v rámci marketingového mixu s cílem eliminovat sezónnost u poskytovaných služeb. Na základě obsahové analýzy marketingového mixu zkoumaných společností a dotazníkového …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to identify and analyze the marketing mix of companies operating in the service sector specializing in hand washing and vehicle detailing. Based on the analyzes of the marketing mix, measures can be proposed within the marketing mix with the aim of eliminating seasonality in the services provided. Based on the content analysis of the marketing mix of the surveyed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích