Martin Koudelka
Bachelor's thesis
Marketingový mix v sektoru služeb
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo identifikovat a zanalyzovat marketingový mix společností působící v sektoru služeb se specializací na ruční mytí a detailing vozidel. Na základě provedených analýz marketingového mixu lze navrhnout opatření v rámci marketingového mixu s cílem eliminovat sezónnost u poskytovaných služeb. Na základě obsahové analýzy marketingového mixu zkoumaných společností a dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to identify and analyze the marketing mix of companies operating in the service sector specializing in hand washing and vehicle detailing. Based on the analyzes of the marketing mix, measures can be proposed within the marketing mix with the aim of eliminating seasonality in the services provided. Based on the content analysis of the marketing mix of the surveyed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/y36zt/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová