Martin Koudelka

Bachelor's thesis

Marketingový mix v sektoru služeb

Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo identifikovat a zanalyzovat marketingový mix společností působící v sektoru služeb se specializací na ruční mytí a detailing vozidel. Na základě provedených analýz marketingového mixu lze navrhnout opatření v rámci marketingového mixu s cílem eliminovat sezónnost u poskytovaných služeb. Na základě obsahové analýzy marketingového mixu zkoumaných společností a dotazníkového …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to identify and analyze the marketing mix of companies operating in the service sector specializing in hand washing and vehicle detailing. Based on the analyzes of the marketing mix, measures can be proposed within the marketing mix with the aim of eliminating seasonality in the services provided. Based on the content analysis of the marketing mix of the surveyed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Michal Ruschak, MBA
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích