Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d. – Paula Horníková
Paula Horníková
Bakalářská práce
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá marketingem maloobchodu v spotřebním družstvu COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základě teoretických znalostí je přiblížených 7 složek marketingového mixu, a to produkt, cena, místo, reklama, zaměstnanci, procesy a vybavení prodejny. Cílem práce je analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Praktická část bakalářské práce obsahuje zpracování dotazníkového výzkumu …víceAbstract:
The bachelor thesis covers retail marketing of COOP Jednota Krupina, Consumer Cooperative in Slovakia. First part describes the most important characteristics of chosen company. Second part discuss in detail marketing mix (product, price, place, promotion, people, proces, physical evidence). Third, final part proceeds with the analysis of results of the questionary research performed in stores of COOP …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingom maloobchodu v spotrebnom družstve COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základe teoretických vedomostí je priblížených 7 zložiek marketingu, a to produkt, cena, miesto, reklama, zamestnanci, procesy a vybavenie predajne. Cieľom práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje spracovanie dotazníkového výskumu so …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
Hana RICHTARIKOVÁ -
MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY
Iveta PAVEZOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová