Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d. – Paula Horníková
Paula Horníková
Bachelor's thesis
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá marketingem maloobchodu v spotřebním družstvu COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základě teoretických znalostí je přiblížených 7 složek marketingového mixu, a to produkt, cena, místo, reklama, zaměstnanci, procesy a vybavení prodejny. Cílem práce je analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Praktická část bakalářské práce obsahuje zpracování dotazníkového výzkumu …moreAbstract:
The bachelor thesis covers retail marketing of COOP Jednota Krupina, Consumer Cooperative in Slovakia. First part describes the most important characteristics of chosen company. Second part discuss in detail marketing mix (product, price, place, promotion, people, proces, physical evidence). Third, final part proceeds with the analysis of results of the questionary research performed in stores of COOP …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingom maloobchodu v spotrebnom družstve COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základe teoretických vedomostí je priblížených 7 zložiek marketingu, a to produkt, cena, miesto, reklama, zamestnanci, procesy a vybavenie predajne. Cieľom práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje spracovanie dotazníkového výskumu so …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57314
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
Hana RICHTARIKOVÁ -
MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY
Iveta PAVEZOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová