Analýza fonologické oblasti řeči u žáků v prvním ročníku – Bc. Adéla Frimlová
Bc. Adéla Frimlová
Diplomová práce
Analýza fonologické oblasti řeči u žáků v prvním ročníku
The Analysis of Fonological Area in Speech of Learners in the First School Year
Anotace:
FRIMLOVÁ, A. Analýza fonologické oblasti řeči u žáků v prvním ročníku. Diplomová práce, Brno: Masarykova univerzita, 2018. 101s. Diplomová práce analyzuje komunikační schopnosti žáků na počátku prvního ročníku s důrazem na jejich fonologické schopnosti, a je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část je tvořena třemi kapitolami, zaměřenými na žáka v mladším školním věku, přístupy v …víceAbstract:
FRIMLOVÁ, A. The Analysis of Fonological Area in Speech of Learners in the First School Year. Diploma thesis, Brno: Masaryk university, 2018. 101p. The diploma thesis analyses the communication skills of children in the first grade. It is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part consists of three chapters dealing with pupils in younger school age, approaches in initial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ae0kt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Fonologické schopnosti u dětí předškolního věku
Martina Mášová -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Rozvoj fonologických schopností u dětí s narušenou komunikační schopností předškolního věku
Lucie Veinertová -
Analýza narušené komunikační schopnosti ve foneticko-fonologické rovině
Veronika ŽÁKOVÁ -
Vybrané aspekty narušené komunikační schopnosti
Michaela ŠRŮMOVÁ -
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Rebeka Kelčíková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská