Bc. Denisa Hanáková

Diplomová práce

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

Marketing Strategy Innovation Project for Coffeespotcz, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem inovace marketingové strategie vybrané pražírny kávy. Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt inovace marketingové strategie společnosti, aby společnost lépe obstála v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje klíčové poznatky z oblasti marketingové strategie, strategického plánování a strategické …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy innovation project in a selected coffee roastery. This diploma thesis aims to create a project of marketing strategy innovation so that the company can stand up better in a competitive environment. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents key terms from the fields of marketing strategy, strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanáková, Denisa. Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management