Význam positioningu značky s aplikací na Google – Veronika Vacková
Veronika Vacková
Diplomová práce
Význam positioningu značky s aplikací na Google
The importance of brand positioning with the application on Google
Anotace:
První kapitola práce tvoří teoretický základ pro následující, prakticky zaměřené kapitoly. Pojednává o značce a jejímu významu v marketingu, je zde vymezena identita a image značky, povědomí o značce, metody stanovení její hodnoty a strategie positioningu. Další dvě části práce jsou zaměřeny prakticky přímo na značku Google. Ve druhé kapitole je představena společnost Google a následně jsou analyzovány …víceAbstract:
The first chapter of the diploma thesis is a theoretical background for the following, practically oriented chapters. It discusses a brand and its importance in marketing, and also deals with brand identity, image, brand awareness, methods of determining brand value and positioning strategies. The other two parts of thesis are practical and focus directly at the brand Google. The second chapter introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29249
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Michaela Součková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29249
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová