Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky – Bc. Vojtěch Homolka
Bc. Vojtěch Homolka
Bakalářská práce
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Segmentation of customer’s portfolio and company environment analyse importance and their continuity with given company or brand goals
Anotace:
Hlavním cílem této práce je shrnout základní fakta v oblasti segmentace portfolia zákazníků, stanovení cílů a význam a členění segmentace dle vize společnosti. Jako hlavní zdroje podkladů jsou použity knihy Philipa Kotlera Marketing management, Philipa Kotlera a Gary Armstronga Marketing, Bengta Karlöfa a Fredrika Helin Lövingssona Management od A do Z a domácí a zahraniční internetové zdroje. Na následujících …víceAbstract:
The main objektive of this thesis is to summarize the basics of customer´s portfolio segmentation, goal setting and importancy and structure of segmentation according to company vision. The general sources of information are Philips Kotler´s – Marketing Management, Philips Kotler and Gary Armstrong´s Marketing, Bengt Karlöf and Fredrik Helin Lövingsson´s Management od A do Z and and domestic and international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ckkmx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLKA, Vojtěch. \textit{Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/qt58t6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Štěpán Klimša -
Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Helena Krakovská -
Segmentace B2C trhu telekomunikací na úrovni domácností
Anton Barinov -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza ziskovosti zákazníka
Jana Kelíšková -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková