Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky – Bc. Vojtěch Homolka
Bc. Vojtěch Homolka
Bachelor's thesis
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Segmentation of customer’s portfolio and company environment analyse importance and their continuity with given company or brand goals
Abstract:
Hlavním cílem této práce je shrnout základní fakta v oblasti segmentace portfolia zákazníků, stanovení cílů a význam a členění segmentace dle vize společnosti. Jako hlavní zdroje podkladů jsou použity knihy Philipa Kotlera Marketing management, Philipa Kotlera a Gary Armstronga Marketing, Bengta Karlöfa a Fredrika Helin Lövingssona Management od A do Z a domácí a zahraniční internetové zdroje. Na následujících …moreAbstract:
The main objektive of this thesis is to summarize the basics of customer´s portfolio segmentation, goal setting and importancy and structure of segmentation according to company vision. The general sources of information are Philips Kotler´s – Marketing Management, Philips Kotler and Gary Armstrong´s Marketing, Bengt Karlöf and Fredrik Helin Lövingsson´s Management od A do Z and and domestic and international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ckkmx/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOMOLKA, Vojtěch. \textit{Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qt58t6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Štěpán Klimša -
Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Helena Krakovská -
Segmentace B2C trhu telekomunikací na úrovni domácností
Anton Barinov -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza ziskovosti zákazníka
Jana Kelíšková -
Analýza věrnostních systémů pro zákazníky společnosti E.ON
Zbyněk Sýkora -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková