Bc. Petr Uhřík
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro společnost Profislim, s. r. o. V první části je představeno teoretické zázemí komunikačních modelů a tvorby komunikační kampaně. V praktické části je navržena konkrétní komunikační kampaň pro výše uvedenou společnost, a to ve variantním řešení. V rámci ní jsou definovány konkrétní nástroje, odhad rozpočtu podle variant a na závěr je …víceAbstract:
This thesis is aimed on a developing of communication campaign for the company Profislim, s. r. o. In the first part is introduced theory of the communication models and theory of a developing of communication campaign. In the second part is proposed the communication campaign for this company specifically. It is introduced in alternative solutions. Under the campaign are specified communication instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gjddo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Vyhodnocení komunikační kampaně
Lukáš Žák -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Tvorba komunikační kampaně
Martina Ježková -
Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase
Petr Poláček