Bc. Petr Uhřík

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro společnost Profislim, s. r. o. V první části je představeno teoretické zázemí komunikačních modelů a tvorby komunikační kampaně. V praktické části je navržena konkrétní komunikační kampaň pro výše uvedenou společnost, a to ve variantním řešení. V rámci ní jsou definovány konkrétní nástroje, odhad rozpočtu podle variant a na závěr je …viac
Abstract:
This thesis is aimed on a developing of communication campaign for the company Profislim, s. r. o. In the first part is introduced theory of the communication models and theory of a developing of communication campaign. In the second part is proposed the communication campaign for this company specifically. It is introduced in alternative solutions. Under the campaign are specified communication instruments …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management