Bc. Petr Uhřík
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro společnost Profislim, s. r. o. V první části je představeno teoretické zázemí komunikačních modelů a tvorby komunikační kampaně. V praktické části je navržena konkrétní komunikační kampaň pro výše uvedenou společnost, a to ve variantním řešení. V rámci ní jsou definovány konkrétní nástroje, odhad rozpočtu podle variant a na závěr je …moreAbstract:
This thesis is aimed on a developing of communication campaign for the company Profislim, s. r. o. In the first part is introduced theory of the communication models and theory of a developing of communication campaign. In the second part is proposed the communication campaign for this company specifically. It is introduced in alternative solutions. Under the campaign are specified communication instruments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gjddo/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Vyhodnocení komunikační kampaně
Lukáš Žák -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Tvorba komunikační kampaně
Martina Ježková -
Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase
Petr Poláček -
Návrh komunikační kampaně firmy vstupující na zahraniční trh
Jan Sýkora