Bc. Petr Uhřík

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro společnost Profislim, s. r. o. V první části je představeno teoretické zázemí komunikačních modelů a tvorby komunikační kampaně. V praktické části je navržena konkrétní komunikační kampaň pro výše uvedenou společnost, a to ve variantním řešení. V rámci ní jsou definovány konkrétní nástroje, odhad rozpočtu podle variant a na závěr je …more
Abstract:
This thesis is aimed on a developing of communication campaign for the company Profislim, s. r. o. In the first part is introduced theory of the communication models and theory of a developing of communication campaign. In the second part is proposed the communication campaign for this company specifically. It is introduced in alternative solutions. Under the campaign are specified communication instruments …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management