Marketing módnych značiek so zameraním na značku Zara – Jana Droščáková
Jana Droščáková
Master's thesis
Marketing módnych značiek so zameraním na značku Zara
Marketing módních značek se zaměřením na značku ZARA
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara …viacAbstract:
The diploma thesis concerns with the specifics of fashion industry and marketing of fashion brands, with a closer focus and attention on a Spanish clothing brand Zara.The purpose of this work is to offer the reader an overview of marketing methods and tools used by fashion brands to reach, get and keep customers and to specify the actual forms of marketing communication used by the renowned Zara. The …viacAbstract:
Diplomová práca pojednáva o špecifikách módneho priemyslu a marketingu odevných značiek, pričom svoju pozornosť sústreďuje najmä na španielsku značku Zara. Účelom práce je ponúknuť čitateľovi prehľad marketingových metód a nástrojov, ktoré využívajú módne značky k oslovovaniu, získavaniu a udržovaniu svojich zákazníkov a špecifikovať, aké konkrétne formy marketingovej komunikácie využíva svetovo úspešná …viacKľúčové slová
reklama fast fashion Zara marketingová komunikace marketingový mix marketing hloubkový rozhovor výzkumní komunita vizuální merchandising oděvní značka módní značka móda
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Radek Tahal
- Oponent: Otakar Mráz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41157
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková