Dana BEZDĚKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Analysis of Customer Satisfaction of Company SEEIF Ceramic, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s., konkrétně Závodu 01 MKZ Šamotka. Teoretická část je věnována poznatkům z oblasti B2B trhů, kupního chování organizací, SWOT analýzy a v neposlední řadě i z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost SEEIF Ceramic, a.s., která je významným českým výrobcem žárovzdorných produktů …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with analysis of customer satisfaction of company SEEIF Ceramic, a.s., specifically of Plant 01 MKZ Šamotka. The theoretical section is dedicated to the knowledge from the area of B2B markets, purchasing behaviour of organizations, SWOT analysis and from the area of the marketing research. In the practical section the company SEEIF Ceramic, a.s. is introduced, which is an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. František Pernica

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEZDĚKOVÁ, Dana. Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing