Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s. – Dana BEZDĚKOVÁ
Dana BEZDĚKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s.
Analysis of Customer Satisfaction of Company SEEIF Ceramic, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s., konkrétně Závodu 01 MKZ Šamotka. Teoretická část je věnována poznatkům z oblasti B2B trhů, kupního chování organizací, SWOT analýzy a v neposlední řadě i z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost SEEIF Ceramic, a.s., která je významným českým výrobcem žárovzdorných produktů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of customer satisfaction of company SEEIF Ceramic, a.s., specifically of Plant 01 MKZ Šamotka. The theoretical section is dedicated to the knowledge from the area of B2B markets, purchasing behaviour of organizations, SWOT analysis and from the area of the marketing research. In the practical section the company SEEIF Ceramic, a.s. is introduced, which is an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEZDĚKOVÁ, Dana. Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
SWOT analýza a marketingový výzkum produktu SolidWorks
Veronika Vránová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Kamila ZBOŽÍNKOVÁ -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Markéta ORSÁGOVÁ -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman