Využití programu Maxík při rozvoji komunikační schopnosti dětí v předškolním věku – Bc. Jaroslava Kotačková
Bc. Jaroslava Kotačková
Diplomová práce
Využití programu Maxík při rozvoji komunikační schopnosti dětí v předškolním věku
The utilization of the MAXIK programme to develop the communication skills of preschool children
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaký přínos má pro děti ohrožené školní neúspěšnosti, v důsledku narušené komunikační schopnosti, využití programu Maxík. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První vymezuje psychomotorické činnosti, motoriku, zrakové vnímání a paměť, sluchové vnímání a paměť, řeč. Druhá kapitola se zabývá jazykovými rovinami a třetí je zaměřena na charakteristiku předškolního …víceAbstract:
The aim of this thesis was to find out what the benefits are of using of the MAXIK programme for children at risk of failure at school, due to impaired communication skills. The theoretical part is divided into three chapters. The first defines psychomotor aktivity; motor skills; visual perception and memory; auditory perception and memory; and speech. The second chapter deals with the language levels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vgvv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika