Bc. Adéla Horečková

Diplomová práce

Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.

Marketing Mix of the Company Frontier Components, Ltd.
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá rozborem současného marketingového mixu společnosti Frontier Components s.r.o., která obchoduje na mezinárodním trhu. Cílem diplomové práce je posouzení nástrojů marketingového mixu a následně navrhnutí opatření a doporučení, která by mohla vést ke zlepšení v této oblasti. První kapitola je věnována základním teoretickým pojmům a vysvětlením ohledně prvků marketingového mixu …více
Abstract:
The final thesis analyses the current marketing mix of Frontier Components, Ltd. trading on the international market. The aim of the thesis is to assess the marketing mix tools and then suggest measures and recommendations that could lead to improvements in this area. The first chapter is devoted to basic theoretical concepts and explanations regarding the elements of the marketing mix in general. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zipit/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Siwek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing