Miroslav Svátek

Bakalářská práce

Persuazívne až manipulatívne postupy v reklamných komunikátoch bankových subjektov

Persuasive Even Manipulative Practices in the Advertising Communicators of Banking Entities
Abstract:
Bachelor thesis is focused on persuasive and manipulative practices in the selected advertising communicators of selected banking entities. First chapter defines basic concepts of researched issue. Second chapter analyzes the presence of persuasive and manipulative practices in internet advertising of “Slovenska sporiteľne, a.s.“ and “Všeobecnej úverovej banky a.s.“. In the third chapter we provide …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá persuazívnymi až manipulatívnymi postupmi vo vybraných reklamých komunikátoch vybraných bankových subjektov. Prvá kapitola je zameraná na definovanie základným pojmov danej problematiky. Druhá kapitola analyzuje prítomnosť persuazívnych a manipulatívnych postupov v internetovej reklame Slovenskej sporiteľne, a.s. a Všeobecnej úverovej banky a.s.. Tretia kapitola prináša …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Petra Polievková, PhD.
  • Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK