Persuazívne až manipulatívne postupy v reklamných komunikátoch bankových subjektov – Miroslav Svátek
Miroslav Svátek
Bakalářská práce
Persuazívne až manipulatívne postupy v reklamných komunikátoch bankových subjektov
Persuasive Even Manipulative Practices in the Advertising Communicators of Banking Entities
Abstract:
Bachelor thesis is focused on persuasive and manipulative practices in the selected advertising communicators of selected banking entities. First chapter defines basic concepts of researched issue. Second chapter analyzes the presence of persuasive and manipulative practices in internet advertising of “Slovenska sporiteľne, a.s.“ and “Všeobecnej úverovej banky a.s.“. In the third chapter we provide …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá persuazívnymi až manipulatívnymi postupmi vo vybraných reklamých komunikátoch vybraných bankových subjektov. Prvá kapitola je zameraná na definovanie základným pojmov danej problematiky. Druhá kapitola analyzuje prítomnosť persuazívnych a manipulatívnych postupov v internetovej reklame Slovenskej sporiteľne, a.s. a Všeobecnej úverovej banky a.s.. Tretia kapitola prináša …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mvtrr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Petra Polievková, PhD.
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVÁTEK, Miroslav. \textit{Persuazívne až manipulatívne postupy v~reklamných komunikátoch bankových subjektov}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qtw3au/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková