Návrh online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem – Denisa Vejmelková
Denisa Vejmelková
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem
Design of online marketing communication for a theater company Slavov pod Hostýnem
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem, a to za použití online marketingových nástrojů. Na základě informací od režisérky ze spolku, analýzy prostředí či obdobných spolků, je vytvořena SWOT analýza. Podle výsledků analýz jsou realizovány webové stránky a návrhy či doporučení, které by měly vést k vylepšení online marketingové komunikace …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the design of online marketing communication for the theater association Slavkov pod Hostýnem, using online marketing tools. Based on information from the director of the association, analysis of the environment or similar associations, a SWOT analysis is created. According to the results of the analyses, websites and proposals or recommendations are implemented, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Reader: Jiří Třináctý, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJMELKOVÁ, Denisa. \textit{Návrh online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qtz9y3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová