Paralelní budování akceleračních struktur pro ray tracing – Bc. Ondřej Sochora
Bc. Ondřej Sochora
Master's thesis
Paralelní budování akceleračních struktur pro ray tracing
Parallel construction of acceleration data structures for ray tracing
Anotácia:
Práce se zabývá paralelním budováním stromu obalových těles pro algoritmus ray tracing s použitím více vláken na multijádrovém systému. Je vysvětlen postup, jak zapojit do procesu stavby všechna dostupná jádra procesorů a implementuje tři možné návrhy řešení úlohy stavby hierarchie. Stejně tak popisuje záležitosti, které plynou z multivláknového programování. Závěr práce se věnuje měření a porovnávání …viacAbstract:
The paper is focusing on parallel building of bounding volume hierarchy tree which is then used by ray tracing algorithm. The building process is done on multicore system with help of multiple threads. How to invlolve all available cores and CPUs is described and three possible methods of BVH tree creation are implemented. Moreover, any issues which arises from multithreaded programming are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l158c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedúci: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics
Práce na příbuzné téma
-
Hierarchie obalových těles
Filip Dinh -
Budování hierarchie obalových těles na GPU
Martin Holas -
Akcelerační datové struktury pro 3D zobrazování
Pavel Lokvenc -
Paralelní programování v Javě
Oleg Lazarenkov