Martina Moravcová
Bakalářská práce
Destinační marketing
Destination marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce byla vypracována na základně zkušeností s různými poskytovanými službami v různých autokempech v České republice. Podle těchto zkušeností byl vypracován dotazník, pomocí kterého bylo možné zjistit, jak zákazníci hodnotí poskytované služby jednotlivých autokempů. Poté byly zpracovány výsledky výzkumu a navrhnuty nové produkty s využitím autokempů. Dále bylo zmapováno okolí daných …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Ing. Martina Pásková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Individuální výjezdový cestovní ruch
Šárka Horáková -
Příjezdový cestovní ruch. Specifika amerického turisty a rozvoj příjezdového cestovního ruchu z USA v České republice a jejích regionech.
Adam Vokál -
Cestovní ruch Lublinského vojvodství s průvodcem pro studenty
Eva Čechová -
Na výlet! Vliv IDS JMK na cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Eliška Matějová -
Motivační faktory ovlivňující výjezdový cestovní ruch
Klára Antošová -
Lovecký cestovní ruch - analýza vybraných charakteristik poptávky
Aneta Krajíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva