Chinese Consumer Decision Analysis in the new era – Xiaoqiu Yue
Xiaoqiu Yue
Bakalářská práce
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Abstract:
After political, cultural and economic changes, China has entered a new era with a huge economic volume and is closely related to foreign capital. The highly active Chinese market is extremely competitive, and the correct analysis of consumer decisions can provide ideas for business operations and decision-making, and help business succeed in market competition. Therefore, this thesis analyzes several …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Jana Kalabisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumer Behavior
Hiren Poonamchand Rathod -
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
4. 3. 2023