Bc. Jana Hronová

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti

Project of marketing communication in growth and maturity phases of product tobacco company
Anotace:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu značka, popisuje životní cyklus značky a produktu. Dále se věnuje jednotlivým složkám komunikačního mixu a modelu marketingové komunikace. Stručně nastiňuje vývoj značky Marlboro a Lucky Strike a uvádí vybrané reklamní kampaně značky Marlboro. Zabývá se také segmentací trhu a cílovou skupinou daných tabákových výrobků.
Abstract:
This work deals with the definition of the term brand, describes the life cycle of brands and products. Then we look at individual components of the communication mix and marketing communication model. In summary outlines the development of Marlboro and Lucky Strike and presents selected Marlboro advertising campaign. It also discusses market segmentation and target group of those tobacco products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní