Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti – Bc. Jana Hronová
Bc. Jana Hronová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti
Project of marketing communication in growth and maturity phases of product tobacco company
Anotace:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu značka, popisuje životní cyklus značky a produktu. Dále se věnuje jednotlivým složkám komunikačního mixu a modelu marketingové komunikace. Stručně nastiňuje vývoj značky Marlboro a Lucky Strike a uvádí vybrané reklamní kampaně značky Marlboro. Zabývá se také segmentací trhu a cílovou skupinou daných tabákových výrobků.Abstract:
This work deals with the definition of the term brand, describes the life cycle of brands and products. Then we look at individual components of the communication mix and marketing communication model. In summary outlines the development of Marlboro and Lucky Strike and presents selected Marlboro advertising campaign. It also discusses market segmentation and target group of those tobacco products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pd5ov/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Aneta Kolínská -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Mediální reklamní kampaň produktu
Kateřina Cmuntová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová