Bc. Jana Hronová

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti

Project of marketing communication in growth and maturity phases of product tobacco company
Abstract:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu značka, popisuje životní cyklus značky a produktu. Dále se věnuje jednotlivým složkám komunikačního mixu a modelu marketingové komunikace. Stručně nastiňuje vývoj značky Marlboro a Lucky Strike a uvádí vybrané reklamní kampaně značky Marlboro. Zabývá se také segmentací trhu a cílovou skupinou daných tabákových výrobků.
Abstract:
This work deals with the definition of the term brand, describes the life cycle of brands and products. Then we look at individual components of the communication mix and marketing communication model. In summary outlines the development of Marlboro and Lucky Strike and presents selected Marlboro advertising campaign. It also discusses market segmentation and target group of those tobacco products …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní