Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti – Bc. Jana Hronová
Bc. Jana Hronová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti
Project of marketing communication in growth and maturity phases of product tobacco company
Abstract:
Tato práce se zabývá vymezením pojmu značka, popisuje životní cyklus značky a produktu. Dále se věnuje jednotlivým složkám komunikačního mixu a modelu marketingové komunikace. Stručně nastiňuje vývoj značky Marlboro a Lucky Strike a uvádí vybrané reklamní kampaně značky Marlboro. Zabývá se také segmentací trhu a cílovou skupinou daných tabákových výrobků.Abstract:
This work deals with the definition of the term brand, describes the life cycle of brands and products. Then we look at individual components of the communication mix and marketing communication model. In summary outlines the development of Marlboro and Lucky Strike and presents selected Marlboro advertising campaign. It also discusses market segmentation and target group of those tobacco products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pd5ov/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRONOVÁ, Jana. \textit{Projekt marketingové komunikace ve fázi růstu a zralosti výrobku tabákové společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qugi7z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Aneta Kolínská -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Mediální reklamní kampaň produktu
Kateřina Cmuntová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová