Využití virtuální reality ve výuce – Bc. Michal Hanzl
Bc. Michal Hanzl
Diplomová práce
Využití virtuální reality ve výuce
Use of virtual reality in teaching
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pojednáním o možném začlenění virtuální reality do vzdělávání na základních školách, jakožto učební pomůcky. Cílem teoretické části je analyzovat a popsat možné začlenění virtuální reality do RVP a také její využití při naplňování klíčové digitální kompetence. Cílem praktické části je analyzovat a shrnout dostupné studie o virtuální realitě v ČR a ve světě a také navrhnout …víceAbstract:
The diploma thesis will deal with the discussion on the possible inclusion of virtual reality in education at elementary schools, as teaching aids. The aim of the theoretical part is to analyse and describe the possible inclusion of virtual reality in RVP as well as its use in the fulfilment of a key digital competence. The aim of the practical part is to analyse and summarize the available studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vzdsm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karel Picka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy / Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Lepší vymezení herního prostoru pro VR pomocí 3D sensorů
Jan Tinka -
VR42: virtuální realita jako médium výtvarné tvorby pro uživatele se zrakovým znevýhodněním
Aneta Drmotová -
Sociální média, sociální sítě a virtuální realita jako téma beletrie pro mládež didaktické aspekty a možnosti uplatnění v pedagogické praxi
Jana VITOULOVÁ