Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku – Bc. Hana ŠKRLETOVÁ
Bc. Hana ŠKRLETOVÁ
Master's thesis
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
Analysis of the marketing strategy in the selected company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies. The aim of the thesis was to analyse and evaluate the current marketing strategies in the company Spojené kartáčovny, PLC, and, on the basis of this analysis, to put forward possible changes of the current state. The theoretical part has been made on the basis of the information gained from the scientific literature dealing with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2013
Accessible from:: 13. 9. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKRLETOVÁ, Hana. \textit{Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/quq5qh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKRLETOVÁ, Hana. Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zábavní průmysl východní Asie jako hybná síla prodeje
Anastasiia Gepolova -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights